wie is mijn gids die weleens bij mij is.

Contact met je gids...? Hier kan je vragen stellen of vertellen hoe jij en je gids met elkaar in contact zijn gekomen.
Plaats reactie
annet
Berichten: 6
Lid geworden op: 23-12-2013 15:30

wie is mijn gids die weleens bij mij is.

Bericht door annet » 09-02-2014 14:44

Hallo allemaal
Ik heb een vraag. Weten jullie altijd welke gids er op dat moment bij jullie aanwezig is. Waarom deze vraag. Ik voel wel eens dat iemand bij mij aanwezig is, en dan geeft zij, want ik voel dat het een vrouwen persoon is iets aan mij door maar ik weet eigenlijk niet wie dat nu kan zijn. Ik voel alleen dat het een vriendelijke oudere vrouw is, en zorgzaam is en ze brengt mij een rust gevoel. Het is ook altijd maar kort.
Wie kan mij hier iets over vertellen. Bedankt x annet

Jolanda
Berichten: 9
Lid geworden op: 08-01-2014 16:24

Gidsen

Bericht door Jolanda » 09-02-2014 18:49

Hoi Annet.
Ik weet vaker niet dan wel wie de gids is die op een bepaald moment bij me is. Ik vraag wel eens of ik in een droom mag weten wie hij of zij is. Vaak komt die gids dan in mijn droom maar als ik weer wakker ben, ben ik alweer vergeten wie het was. Heel soms onthou ik het wel en dan ben ik superblij :D . Misschien kun je tijdens je dromen eens goed opletten of er een bepaald persoon heel vaak in voor komt. Mijn ervaring hierin is dat het dan een gids is die ik op dat moment in mijn leven nodig heb. Als ik die periode achter me kan laten verdwijnt dat persoon/gids ook uit mijn dromen.
Gr, Jolanda

annet
Berichten: 6
Lid geworden op: 23-12-2013 15:30

Bericht door annet » 09-02-2014 19:22

Hoi Jolanda bedankt voor je antwoord.
Zijn gidsen altijd overleden personen??
Ja toch ??

Jolanda
Berichten: 9
Lid geworden op: 08-01-2014 16:24

Gidsen

Bericht door Jolanda » 09-02-2014 21:51

Naar mijn gevoel hoeft niet elke gids een overleden persoon te zijn.
Het kan ook een soort energie-vorm zijn van een oeroude ziel die niet meer reïncarneert.

annet
Berichten: 6
Lid geworden op: 23-12-2013 15:30

Bericht door annet » 10-02-2014 07:54

Kan je mij dit uitleggen, wat je hiermee bedoeld.
Ja ik intresseer mij hier heel erg in.
Jammer dat er niet zoveel mensen op dit forum aanwezig zijn want dan kon je wat meer communiceren over bepaalde onderwerpen.

Jolanda
Berichten: 9
Lid geworden op: 08-01-2014 16:24

Gidsen

Bericht door Jolanda » 10-02-2014 16:06

Hoi Annet.
Ik ben van mening dat iedereen een bepaald aantal keer reïncarneert.
Zodra je alle lessen in al die levens hebt geleerd die je moet leren, reïncarneer je niet meer maar dan wordt je een energie.
Die energie kan ervoor kiezen om gids te worden.
De energie mag dan iemand uitzoeken bij wie het gids wil zijn. Als die energie altijd heel goed was in bv. muziek, zal het iemand uitkiezen die ook met muziek bezig is, zodat het levende persoon hierin begeleid wordt.
Zo kun je verschillende gidsen hebben: een gids komt altijd op het moment dat je er een nodig hebt.
En natuurlijk kunnen gidsen ook overleden familieleden ed. zijn.
Als ik in een hele moeilijke periode zit en ik weet niet meer wat ik moet doen, komt mijn overgrootvader langs in mijn dromen. Hij laat dan via symbolen zien hoe ik tot een oplossing van het probleem kan komen. Hij geeft mij dus advies.
Als ik in een periode zit waarin mensen of ikzelf mij pijn willlen doen, komt mijn oma langs, zij beschermt mij.
Ik had ook een gids die ik "Eric in spijkerbroek" noemde. Wat hij kwam doen weet ik nog steeds niet maar dat vind ik niet zo belangrijk. Het belangrijkste is dat hij er was.
Als je wilt weten wie je gidsen zijn kun je eens in je dromen opletten welke mensen er regelmatig in voorkomen. Dit werkt voor mij maar het kan zijn dat het voor jou anders werkt.
En idd jammer dat er niet veel op het forum zitten. Ik vind het ook altijd leuk om de ervaringen van iemand anders te lezen.

annet
Berichten: 6
Lid geworden op: 23-12-2013 15:30

Bericht door annet » 11-02-2014 06:42

Ja intressant. Ik zal mij eens wat meer in verdiepen, dit wist ik niet. Heel erg bedankt voor je antwoord.

Jolanda
Berichten: 9
Lid geworden op: 08-01-2014 16:24

Gidsen

Bericht door Jolanda » 11-02-2014 11:46

Graag gedaan :D
Op internet is best veel te vinden over dit onderwerp.
Je zal tegenstrijdige verklaringen tegenkomen. Ga hierin op je eigen gevoel af want eigenlijk heeft iedereen hier zijn eigen menig/ervaring over.
Veel plezier :wink:

Plaats reactie